השרה מירי רגב: "כל אחד ישמע לדעת רבו – אנחנו פונים למתלבטים"

    אסתי פלד 1 Comment on השרה מירי רגב: "כל אחד ישמע לדעת רבו – אנחנו פונים למתלבטים"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת התרבות מירי רגב (הליכוד) התראיינה הערב (ראשון) לקראת הבחירות ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, רגב סיפרה בתחילת הריאיון כי בדרך לכינוס החירום בבית ראש הממשלה נכנסה להתפלל בקבר רחל, "מתפללים על עם ישראל ועל ביטחון ישראל".

    שתיית הקולות: "נתניהו לא בא לשתות קולות. אם המפלגות הקטנות לא יהיו 5 מנדטים אלה 8 מנדטים, אבל כחול לבן יהיו יותר מהליכוד ואצלינו לא כולם ילכו עם הליכוד, הם יוכלו להרכיב את הממשלה, איך הימין יוכל להרכיב ממשלה".

    לוקחים את השומנים מהמפלגות הקטנות: "יש בעייה של שומנים לא של אחוז החסימה, אם אנחנו נפסיד המפלגות הקטנות יישבו עם גנץ? אנחנו לא רוצים לחזר לאוסלו ואת מהלכי השמאל. נתניהו התחייב שהוא לא ייתן שיהודי אחד ייעקר ממקומו. למה אנחנו  צריכים להמשיך עם המשוואה שטחים תמורת שלום?. השטח הוא בבעלות של מדינת ישראל והעם היהודי".

    דרישות התיקים מהימין: "יש הבדל אם נרכיב ממשלה עם מספר מפלגות ימין שעברו את אחוז החסימה בקושי, אבל לא יכול להיות שכל אחד יתחיל עם הסחיטה הזאת, לכן צריך ליכוד גדול וחזק. תראה רק בשבועיים האחרונים, ההכרה ברמת הגולן, החזרת זכריה באומל ז"ל".

    כלכלת שמאל: "הם כחול לבן בעד מונופלים שם כוס קפה תעלה לך 50 שח, אבל אנחנו פירקנו את המונופולים, לכן הדאגה לאזרח שלנו היא באמת מטיבה עם האזרח הקטן".

    ההצבעה במפלגות החרדיות ודעת תורה: "אנחנו לא מתחרים ברבנים כל אחד פועל לפי האמונה שלו וכל חצר על פי הרב שלו, אנחנו אומרים מי שמתלבט ורוצה שלטון ימין שתהיה כאן מדינה יהודית עם מורשת ישראל ועל התנ"ך תצביע לליכוד ויש הרבה חרדים שנמצאים על הליכוד".

    האזינו לריאון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבר מזמן הגענו למסקנה שכדי לתקן את המדינה צריך לפרק אותה ולבנות מחדש. אם נתניהו ירכיב ממשלה, מלאכת הפרוק תעשה על ידיו. אולי זה טוב!